rss Ajankohtaista

12.2.2018

Ensiluokkainen asiakaskokemus

Tiesitkö, että standardeista voi olla apua myös ensiluokkaisen asiakaskokemuksen luomiseen? Uudessa julkaisussa CEN/TS 16880:2015:fi Palvelun erinomaisuus. Ensiluokkaisten asiakaskokemusten luominen palvelun erinomaisuuden avulla esitetään ensiluokkaisen asiakaskokemuksen luomiseen tarvittavat periaatteet, malli ja mallin osatekijät: suunnittelu, visio, toiminta-ajatus ja strategia, johtajuus, henkilöstö, kulttuuri, asiakkaan tarpeiden, odotusten ja toiveiden ymmärtäminen, innovaatiojohtaminen, prosessien ja organisaatiorakenteen hallinta sekä tulosten seuranta.

Palvelun erinomaisuuden toteuttamisen perustana ovat ydinarvolupaus ja asiakasvalitusten hallinta, jotka kuvataan standardeissa SFS-EN ISO 9001 ja ISO 10002:2014. Näiden päälle rakennetaan yksilöllinen ja yllätyksellinen palvelu. Yllätyksellinen palvelu on räätälöityä ja tuottaa iloa. Tunnekokemus on asiakaskokemuksen ytimessä.

Julkaisu esiteltiin SFS:n tilaisuudessa 14.11.2018. Voit katsoa tallenteen tilaisuudesta SFS:n kotisivuilta.

Innovaatiojohtaminen


Palaa otsikoihin






Uusimmat standardit SFS Kaupassa

13.2.2018 2.17
13.2.2018 2.17

Apua opetukseen ja oppimiseen

Standardisoinnin oppilaitosportaali SFSedu

Suomen Standardisoimisliitto SFS ry  /  Malminkatu 34, 00100 HELSINKI  /  puh. 09 149 9331  /  Rekisteriseloste